Welkom

Hello! My name is Jasmina and I am the owner of the webshop Penpal Junkie ( www.pp-junkie.com ). I love everything thats cute, especially cupcakes!

Stilte op de blog

Ff een kort berichtje van mij…Er wordt al een tijdje niet echt meer op de blog geschreven…en dat komt doordat er een tijd juist heel veel werd geschreven. Veel blogs over dingetjes die eigenlijk helemaal niks met Penpal Junkie te maken hebben…en daarom een tijdje geleden al besloten om het anders aan te pakken. Ik startte deze blog ooit als achterklep van de website, met de bedoeling dat ik over nieuwe producten zou schrijven, over alles wat schattig is (mijn verslaving en noem maar op en eigenlijk wil ik weer dat daarover geschreven wordt.
Op dit moment wordt er achter de schermen heel hard gewerkt aan een nieuw groot project: een eigen stationary line. De woonkamer staat inmiddels al bijna vol met dozen en er worden heel veel overuren gemaakt haha. Maar het resultaat wordt prachtig…Momenteel zijn we hard bezig met de productie en ik wordt weer helemaal happy als er dozen met nieuwe producten binnen komen… ze zien er niet alleen prachtig uit maar de kwaliteit is ook werkelijk Ge-Wel-Dig hihi. Degenen die mij op twitter en facebook volgen hebben al een sneakpeak gezien en heb al heel veel positieve feedback hier op gehad. LEUK!! Ik zal de sneakpeak ook nog even hier plaatsen voor degenen die het nog niet hebben gezien.


EN??!!
Nou jullie horen snel weer van mij

Liefs,


0 reacties:

Een reactie posten

Webshop