Welkom

Hello! My name is Jasmina and I am the owner of the webshop Penpal Junkie ( www.pp-junkie.com ). I love everything thats cute, especially cupcakes!

*closed*900 followers on twitter

We have reached the 900 followers on twitter…yeahhhhh so time for a give away J
What you can win??

A cute soap surprise box with the 4 sweetest soapies J If you don’t like soap yourself, you can give it to your mum, sister, lover, neighbor…I know for sure she will love you more J Cause this is the greatest present you can give (or get)
What you need to do for it?
1.   Follow @penpaljunkie on twitter and follow my blog (if you have blog lovin)
2.   tell your followers to follow @penpaljunkie on twitter, be creative!
3.   Tell me why you wanna win
Easy huh??
I will close this give away on Friday the first of April ( no, no it’s not a joke :P)


4 reacties:

Kim (ikkusters) zei

I loveeee surprises dus ik laat me graag verrassen met zo'n surprise-prijs :-)
Ehmm...waarom ik zou moeten winnen?
Omdat ik heeeel lief ben, netjes je actie heb geretweet, hard werk en echt aan iets leuks toe ben!
ikkusters

Milou zei

Of course follow ik je al op twitter & volg ik je ook op bloglovin! En ik heb natuurlijk ook eventjes getweet dat mensen jou moeten followen (:

En waarom ik wil winnen. UUH JASMINA! HET ZIJN CUPCAKES! Haha, je kent mijn verslaving :$ hihi.

miszblondiej zei

Ik volgde je al op twitter en nu ook op bloglovin.
Heb netjes getweet http://twitter.com/miszblondiej/status/52035667500343296
En waarom ik graag wil winnen? Ik ben gek op surprise pakjes en ben gek op mooie zeepies :D

Liefs Miranda

Laura* zei

Hey, ik doe nog op de valreep even mee... :)
Ik volg je op twitter en op bloglovin' en heb ook getweet :)(RajaHK_92)
Oeh, waarom ik wil winnen? Nou, sinds ik 1 keer in de Lush een klein stukje zeep heb gekregen, heb ik hooked! En deze zeepjes zien er heel mooi en vooral cute uit, love it! :)

Een reactie posten

Webshop