Welkom

Hello! My name is Jasmina and I am the owner of the webshop Penpal Junkie ( www.pp-junkie.com ). I love everything thats cute, especially cupcakes!

A give away for your mum



It was mother’s day last Sunday…but why don’t we celebrate mothersday every day??
Why do we need one day in a year to tell our mum, she is awesome and we can’t live without her??


This time the giveaway is for our mother….This is what you can win:
A surprise box full of goodies that are chosen especially for the greatest mum in the world….the future mums…and the mother in laws :P

This is what you need to do for it:
  • Tell me why you need to win this box?
  • Tell your friends on twitter and facebook about this give away
A piece of cake huh?

I will close this give away on monday the 16th of May









11 reacties:

Inez zei

Ik wil graag dit pakket winnen omdat mijn moeder de allerliefste moeder is die er bestaat.
Gisteren heb ik haar maar een klein cadeautje kunnen geven omdat ik bijna geen geld over had deze maand.
Zij verdient een grote doos vol goodies

Sussanah zei

Mijn mamma verdient deze goodie doos omdat mijn opa in januari is overleden. Dit klinkt vreemd maar het was mijn moeders vader en ze heeft het er erg moeilijk mee. Gisteren zijn we heel de dag bij mijn oma geweest omdat die nu de eerste moederdag zonder opa moest vieren. Mamma heeft die dag dus niet veel aan zichzelf kunnen denken en ik wil haar hierdoor een klein opbeur momentje geven. Ze verdient het heel erg en hoop zo dat ze weet dat ik er voor haar ben!

Liefs Sanne

Anoniem zei

Hoi! Leuke actie! Ik wil mijn moeder graag in de bloemetjes zetten en wel om volgende reden:

Jaren geleden zijn mijn ouders uit elkaar gegaan en toen zijn de moeilijkheden begonnen!
20 jaar waren ze samen en mijn moeder had het er natuurlijk moeilijk mee. Maar dat was nog maar het begin. De vriend die ze daarna heeft gehad, kon het karakter van mijn broertje niet meer aan (mijn broertje heeft ADHD en het Asperger syndroom) en is ook weggegaan. Rond diezelfde periode heeft haar beste vriendin zich van het leven beroofd en kregen we de mededeling dat de nieuwe vriendin van mijn vader zwanger was. De zoveelste klappen voor mijn moeder...
En de vriend die ze nu heeft en waarmee ze samen recent een huis gekocht heeft, wordt absoluut niet aanvaard door de familie omdat ie ook niet om kan met mijn broertje. Drama drama drama...
Daarom is de enige moeder die deze goodiebox ECHT verdiend dus wel MIJN MOEDER!

Met deze goodiebox wil ik haar dan ook tonen dat ik er ben voor haar en dat ze op mij wel kan rekenen! Dat ik haar altijd zal steunen, no matter what! Ze verdiend het na deze moeilijke jaren! I love her!!

Liefs,
Nathalie

Unknown zei

Ik vind dat mijn mamsie de suprisebox moet krijgen omdat ze eigenlijk gewoon een hele gewone moeder is:
Lief voor mij...(ik kan nooit iets fout doen in haar ogen) lief voor de kleinkids (altijd denkt ze aan kaartjes/centjes voor de rapporten of vierdaagse enz.)
Lief voor mijn man (ze hemelt hem helemaal op bij iedereen)
En als ik haar es iets geef is ze helemaal door het dolle (alsof het iets heeel spectaculairs is!)
Graag zou ik haar dus juist nu iets écht spectaculairs geven...gewoon omdat het mijn "gewone" moeder is!

Gio zei

Ik vind mijn mamma echt de allerliefste die er is, want ze is lief, mooi en ze is bijna nooit boos op mij.

Vera zei

Ik wil dit winnen voor mijn moeder omdat mijn lieve mama het gewoon verdiend. Ik kan haar alles vertellen en ze geeft me altijd advies. Zij begrijpt mij tenminste. Ze is er altijd voor me, ik goede en slechte tijden. Ze is er niet alleen voor mij, maar ook altijd voor anderen.

xxx Vera

Mabbina zei

Mijn dochter wordt voor het eerst moeder, ik voor het eerst oma. En wat is er heerlijker dan verwennen? Een prijs speciaal voor haar.

Hester zei

Jeetje wat een leuk idee.Mijn moeder wordt dit jaar 80 en nu heb ikk toch het idee dat ik haar extra moet gaan verwennen.

Anoniem zei

Echt een leuk idee. Ik wil dit voor mijn moeder winnen omdat ze helemaal SUPER is. Ze doet zo'n beetje alles in huis. Als mijn kamer een troep is ruimt ze het op. Ze geeft nooit huisarrest.Ze is een schat voor mij en anderen. Ze is de lijm tussen ons gezin. Ik hou van haar.
Daarom wil ik dit haar geven, ze verdiend het.

Kuzzzz Sanne

Djong zei

Ik wil graag dit pakketje winnen voor mijn moeder omdat ze dit heel erg verdiend. Ik was vroeger echt een stom kind en was altijd heel stom tegenover haar. Ik wil haar graag laten weten dat ik veel van haar hou en dat ze heel veel voor me betekend. =)

xx D

Julia... zei

Ik zou het geweldig vinden om deze prijs te winnen voor mijn moeder. Ze is mijn alles!!
We hebben veel meegemaakt en ze is er altijd voor mij.
14 mei ben ik jarig, maar het is juist leuk om haar dan een cadeau te geven.
Groetjes Julia...

Een reactie posten

Webshop