Welkom

Hello! My name is Jasmina and I am the owner of the webshop Penpal Junkie ( www.pp-junkie.com ). I love everything thats cute, especially cupcakes!

Jummy food!

Lekkerrr!

Het is niet zo gezond, maar toch word ik altijd heel blij van lekker eten. Lekkere baksels dus. Zo denk ik al maanden met plezier terug aan de macarons waarop een collega trakteerde. Elke keer als ik op het internet een foto van macarons zie, loopt het water me in de mond. Ik heb nu eindelijk wat recepten opgezocht en ga binnenkort zelf proberen deze lekkernij te maken, met het recept van deze website Daarbij ben ik wel gewaarschuwd, het schijnt nog helemaal niet zo makkelijk te zijn...

 foto gemaakt door Danielle van www.pskijkdit.nl

Waar ik ook nog steeds met veel plezier (en hongergevoelens) aan terugdenk is een Hello Kitty 'cake pop' die ik at bij de opening van de Hello Kitty tentoonstelling in het Sieboldhuis in Leiden. Ik wist toen nog niet wat het was dat ik at, maar mijn hemel, wat was dat lekker zeg! Toevallig stuitte ik onlangs op deze website  Een recept voor, jawel, cake pops! Dat ga ik dus ook binnenkort maar eens proberen te maken. Of ik gelijk ga voor een Hello Kitty versie ervan durf ik niet te beloven...






1 reacties:

Vera zei

JUMMY! Ik houd van zoetigheid ;)

Een reactie posten

Webshop