Welkom

Hello! My name is Jasmina and I am the owner of the webshop Penpal Junkie ( www.pp-junkie.com ). I love everything thats cute, especially cupcakes!

Tag: This or that?

Tag: This or that?



Ik hou zelf enorm van tags! Op mijn eigen blog www.xxxcharr.blogspot.com post ik om de 2 weken zelf wel een tag. Elke keer komen er weer nieuwe tags, of ontdek ik zelf weer een leuke vragenlijst. Een tag is gewoon een vragenlijst waar je antwoord op geeft, moet kiezen, foto’s erbij stopt. Kortom! Een leuke post met vragen waardoor jullie mij beter leren kennen.


De bedoeling: Je moet elke keer van de 2 keuzes maar 1 uitkiezen.


Fashion

Spijkerbroek of Joggingspak
Lange mouwen of korte mouwen
Jurken of rokken
Streepjes of ruitjes
Teenslippers of sandalen
Sjaals of hoedjes
Oorknopjes of oorhangers
Kettingen of armbanden
Hakken of platte schoenen
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Jasje of vest

Ik heb gekozen voor een spijkerbroek omdat ik dat gewoon veel lekkerder vind zitten. en met spijker kan je alles combineren. een joggingspak zit zo sloeberig. Ik heb liever korte mouwen. haha dat is ook logisch want ik heb dus 5 jaar op Curacao gewoond en dan draag je korte mouwen. Jurkjes zijn veel fijner doordat je het met alles kan combineren. En rokken dat staat mij niet. alleen leuke korte rokjes. Streepjes vind ik leuker dan ruitjes dus streepjes. Teenslippers tja dat ben ik nu dus ook al 5jaar gewend. en sandalen... nee dat zit vreselijk! Sjaals omdat ik er zelf heel veel heb. ik hou van sjaals. Oorknopjes zijn veel fijner om te dragen. soms dan bungelen die irritant grote oorringen of hangers en dat is gewoon vervelend. Armbanden die heb ik wel veel maar ik vind kettingen tien keer leuker, je kan ze leuk combineren op een basic shirtje.  Hakken omdat deze gewoon gigantisch lekker lopen! Cowboylaarzen alleen heb ik ze zelf nooit aan. Jasje want ik heb pas een heel leuk nieuw converse jasje gekregen<333




Make-up

Blush of Bronzer
Lipgloss of lipstick
Eyeliner of mascara
Foundation of concealer
Neutraal of kleur
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Kwasten of sponsjes

Blush omdat mijn stash uitpuilt van de blushes. Ze geven zo lieflijk uitstraling op je cheeks.  Ik kies zowieso voor lipgloss. dat vind ik veel fijner dan lipstick soms kies ik wel een nude kleurtje voor op mijn lips maar ik kies liever lipgloss. Eyeliner vind ik mooi maar bij macara laat je je ogen zo goed uitkomen. Ik kies foundation omdat concealer veel vervelender is en ik vind foundation fijner. Ik heb liever veel kleur en geen neutrale dingetjes. ik hou van kleurtjes en je kan er veel kanten mee op. Oogschaduw in vaste vorm. dit is veel beter dan losse poeder oogschaduw. Ik kies voor kwasten omdat je daar gewoon fijn mee kan werken en sponsjes niet zo heel erg.


Nagels

OPI of China Glaze
Lang of kort
Acryl of natuurlijk
Felgekleurd of donker
Met nailart of zonder nailart

Haha deze keuzes waren niet heel erg moeilijk. I love Nails! Daarom de eerste China glaze. omdat ik daar zelf 3 lakjes van heb. En van OPI heb ik nog geen lakjes... maar daar gaat verandering in komen! Ik hou heel erg van lange nagels. daar kan je ook gewoon veel meer mee doen. Acryl schijnt heel erg slecht te zijn voor je nagels dus doe ik gewoon natuurlijk. Ik hou ontzettend van kleurtjes, maar zwarte of grijze nageltjes zijn soms ook wel leuk. Met nailart omdat ik gewoon zo erg van nagels en die dingen houd. En het ziet er super verzorgd uit! 



Body

Parfum of Bodyspray
Lotion of body butter
Douchegel of zeep

Lush
 of andere merken

Parfum omdat dit gewoon veel fijner werkt dan Bodyspray. En je hebt veel meer geurtjes. Body Butter omdat dit gewoon hemels is. Ik heb er 3 van thebodyshop en vele andere. Me likes! Zeep omdat ik dit altijd heb. ik gebruik alleen douchegel als ik daar behoefte aan hebt. Ik heb best veel producten van Lush dus ofcourse lush

Haar

Krullend of stijl
Knot of paardenstaart
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of gel
Lang of kort
Licht of donker
Lok of pony
Los of vast

Eigenlijk klopt het niet want ik heb krullend haar maar ik heb liever stijl haar. Ik vind een knot gewoon veel fijner, het kost niet veel moeite en het ziet er speels uit. Ik kies voor clipjes omdat ik schuifspeldjes rot dingen vind. Haarlak omdat ik dit zelf veel gebruik. Lang wat ook helemaal niet klopt want ik heb half lang haar maar ik wil heel graag lang haar, Licht omdat ik blond ben:D. geen lok maar een pony want die heb ik zelf:) Liever los dan vast. maar vast is ook wel fijn.


 


Zomaar

Regen of zonneschijn
Zomer of winter
Herfst of Lente
Chocolade of vanille
Westen of oosten

Huh waarom nou weer regen? omdat Charlotte 5 jaar lang zonneschijn gezien heeft en ik verlang naar regen! Dan is de volgende ook logisch.. geen zomer meer maar ff winter. Wij hebben 5 jaar lang zomer gehad. Lente. Gezellige lente periode, met de vogeltjes het zonnetje en de geweldige pastel tinten!  Chocolade.. hier is geen beschrijving bij nodig:) ik kies het oosten. Ik vind dit gewoon een apparte keuze. Westen is zo cowboyachtig, daar hou ik niet van.

Zo! Een hoop keuzes.

Ik vond hem erg leuk om te doen. Zo zie je dat het best lastig is om te kiezen haha!

Wat vonden jullie van de tag? Ga je hem overnemen?






2 reacties:

Sjanty zei

wat leuk!
Die panter nagels zijn gaaf!xx

Jaimy zei

leuke tag!
ben jij niet van www.xxxcharr.blogspot.com?
xx

Een reactie posten

Webshop