Welkom

Hello! My name is Jasmina and I am the owner of the webshop Penpal Junkie ( www.pp-junkie.com ). I love everything thats cute, especially cupcakes!

Jaarmarkt Harlingen


Een tijdje geleden tweette ik of jullie nog een leuke markt of braderie wisten. Ik kreeg de tip om een keer op de braderie op de visserijdagen in Harlingen. Dus 1 september sta ik daar, jeeej heb er veel zin in.

In het centrum en de haven van Harlingen wordt van 29 augustus tot en met 1 september de 53-ste editie van de Harlinger Visserijdagen gehouden. Het festival aan de Waddenzee, dat in 2010 tot Beste Regio evenement van Nederland werd uitgeroepen, biedt de vele tienduizenden bezoekers weer een gevarieerd programma voor jong en oud.

Er is niet alleen een markt, er zijn ook veel andere activiteiten. Je kan met een helikoptervlucht , bootje varen. Voor de kinderen is er ballonnenclown Babsy Slapsy. Nieuw en spectaculair onderdeel van de Open Dag The VERTICAL BIKE. Wie bereikt in de snelste tijd een hoogte van 12 meter. Ook zijn er dit jaar voor het eerst en speciaal voor kinderen The Mountainbike trial. Verder worden er demonstraties woodcarven gegeven. Met een kettingzaag worden er diverse figuren uit hout gecreƫerd.

Om 21.30 worden de visserijdagen afgesloten met groot vuurwerk, het grootste vuurwerk van Friesland.

Komen jullie ook 1 september? Ik neem leuke koopjes mee, zal grabbags maken en deel goodiebags uit. Kortom, zeer de moeite waard om langs te komen. Leuk uitstapje voor het hele gezin J




1 reacties:

Anoniem zei

Hoi Jasmina,

Ik kom zeker naar de jaarmarkt erg leuk je blog heeft me enthousiast gemaakt :)
Krijg je die goodiebag als je een bepaald bedrag besteed of moet je die kopen?

Gr Nelleke

Een reactie posten

Webshop