Welkom

Hello! My name is Jasmina and I am the owner of the webshop Penpal Junkie ( www.pp-junkie.com ). I love everything thats cute, especially cupcakes!

Nominatie hipste shop van de Lente, stem jij op Penpal Junkie

Jippie, sluitingstermijn  om te stemmen is verplaatst naar 8 maart. Wij maken hier graag gebruik van, door nog even door te gaan met onze promotie, aangezien wij pas nar 1,5 week er achter kwamen dat wij genomineerd waren. Dit voelt dus een klein beetje als een inhaaltermijn.
 
Penpal Junkie is samen met nog 24 andere webshops genomineerd als hipste shop van de lente. Wij zouden deze titel graag in de wacht willen slepen maar hebben daarvoor JOUW stem nodig. Stemmen duurt ongeveer 10 seconden en natuurlijk maak je mij heel erg blij met je stem. Vind jij de shop van Penpal Junkie ook de allerhipste van deze lente??Ga dan naar de website http://www.hippeshops.nl/hipste-shop/stemmen, en stem op ppjunkie! Wil jij graag iets voor je stem terug krijgen? Dat kan! Met jou stem maak je kans op een goodiebox t.w.v. 100 euro, vul hiervoor je gegevens in. Indien ik deze titel win, zal ik natuurlijk ook nog een extra winactie houden en een kortingscode in de volgende nieuwsbrief plaatsen om jullie te bedanken.
 Ik heb jullie stemmen echt super hard nodig.. ..dus stem nu en maak de shop van Penpal Junkie de hipste van deze lente.
Belangrijk! lees wel even goed de spelregels, en stem op de eerlijke manier. Ondanks dat ik natuurlijk heel graag wil winnen, wil ik wel op een eerlijke manier winnen.

Heb jij al gestemd?
Groetjes,
Jasmina

0 reacties:

Een reactie posten

Webshop