Welkom

Hello! My name is Jasmina and I am the owner of the webshop Penpal Junkie ( www.pp-junkie.com ). I love everything thats cute, especially cupcakes!

Verslagje braderie Voorburg

 

Braderie Voorburg

Afgelopen zaterdag (13 oktober) stonden we op de braderie in Voorburg. Ik was nog nooit in het centrum van Voorburg geweest, maar de navigatie op de telefoon bracht er ons in 1 keer naar toe. We hoefden niet eens te zoeken… Maar damn wat was het nog vroeg…en wat was het donker. Gelukkig mochten we de auto achter de kraam parkeren, zodat het makkelijker was om in en uit te laten. Nadat ik de kraam wel 10 keer had veranderd, was hij dan eindelijk naar wens. Ook al begon de markt pas om 10 uur, de eerste mensen kwamen al rond 9en langs.. gezellig!
 
We hebben super leuke mensen ontmoet op de markt, veel klanten die kennis kwamen maken. Dat vind ik dus altijd weer heel erg leuk aan markten, je hebt face 2 face contact i.p.v. via mail. Ook hadden we super gezellige mensen naast ons staan met prachtige sieraden (check www. ansiesfashion.nl) en wat hebben we een hoop afgekletst. Het was net alsof we elkaar al veel eerder hadden ontmoet dan de braderie. Haha
 
Ondanks dat het de hele dag rotweer was met alleen maar regen, hebben we een super gezellige dag gehad. Ik heb de smaak helemaal te pakken en ben me alweer suf aan het googlen naar andere leuke markten. Volgende week (24 oktober) staan we trouwens op de jaarmarkt in Stadskanaal? Wie komt er langs om een praatje te maken?
 
Alle foto’s van de braderie in Voorburg, staat op onze facebook pagina :www.facebook.com/penpaljunkie . Like je mee?
 
 
 
 

0 reacties:

Een reactie posten

Webshop