Welkom

Hello! My name is Jasmina and I am the owner of the webshop Penpal Junkie ( www.pp-junkie.com ). I love everything thats cute, especially cupcakes!

Hobby & Crea beurs Zierikzee *verslagje*

Afgelopen zaterdag gingen we in alle vroegte al op weg naar Zierikzee. Er was namelijk een hobby en crea beurs. We gingen in het donker heen en kwamen in het donker terug. Dit was de eerste hobby beurs waar ik op stond. Ik had natuurlijk wel al op veel andere markten gestaan maar nog nooit op een hobby markt. Ik had speciaal extra leuke hobby spulletjes ingekocht. Het was een best klein markt, in een schoolgebouw. Maar het was super gezellig. Ik heb heel veel demonstraties mogen geven hoe je luckystars vouwt, want iedereen vond het zo bijzonder dat je een sterretje kon vouwen van een strookje papier. Helaas was het niet echt mijn doelgroep wat op de markt af kwam. Het waren vooral “oudere” dames die langs kwamen. Ik vond het erg leuk om volgers van twitter te ontmoeten. 
Ik moest wel wennen aan de tafel, ik had een stuk minder ruimte als ik normaal heb (normale marktkraam). Ook al wist ik dat van te voren, ik had het niet helemaal goed ingeschat. Met als resultaat dat de tafel toch propvol stond, iets wat ik zelf niet heel erg mooi vond. Vond het een beetje rommelig. Maar gelukkig kreeg ik van anderen alleen maar complimentjes over de kraam J
 
Op een gegevens moment begonnen lief en ik ons toch een beetje te vervelen en zijn wel zelf maar gaan crea bea en J zo vloog de tijd voorbij en zaten we binnen no time weer in de auto terug naar huis.
 
Wat is zeeland trouwens een mooie provincie zeg… toen we zeeland binnen reden had ik het idee dat ik in het buitenland was. Dit bedoel ik positief hoor, want ik word altijd heel erg blij van vakantie.Ik heb nog heel erg veel hobby spulletjes over, dus als iemand anders nog een leuke hobby markt weet?? Let me know!
 
 

3 reacties:

Lotte H zei

Ja inderdaad, doelgroep was totaal anders. Wel sonde eigenlijk. Was zeker leuk om je te ontmoeten meis. Ontzettend leuke dingentjes had je meegenomen :) Tussen het studeren door lekker sterretjes vouwen (:
Ik vond de markt beetje tegenvallen, was ontzettend veel kaarten. Maar ik kwam voor jou, vond het onwijs leuk om tussen je spulletjes te mogen snuffelen voor heel wat leuke dingen. Bedankt!

Jasmina zei

Dat vind ik dan wel weer leuk om te horen Lotte, wie weet ontmoeten we elkaar weer een keer :)

Lotte H zei

Inderdaad, wie weet :) als je weer dichtbij bent
xx

Een reactie posten

Webshop