Welkom

Hello! My name is Jasmina and I am the owner of the webshop Penpal Junkie ( www.pp-junkie.com ). I love everything thats cute, especially cupcakes!

*Party* Met leuke actie!

 
 
Een tijdje geleden had ik mijn eerste party bij een vriendin thuis. ( lees hier het verslagje). Ook al vond ik het doodeng… ik besloot toch dat ik dit vaker wilde doen.. en dus zette ik mijn oproepje op twitter en facebook. En nu dus ook op deze blog…haha…Dus vind jij het leuk om een gezellige ladiesnight, girlss night out, cadeauparty, snailmail party etc. te organiseren? Ik kom graag bij je langs en tover je woonkamer om in een leuk winkeltje.
 
 
 
Uiteraard zijn er geen verplichtingen en is gezelligheid het belangrijkste. Lekker kletsen en shoppen met familie en vrienden. Ik zal de komende tijd op minder markten gaan staan, want ben nogal een koukleum en de meeste zijn toch buiten, dus is een party een super alternatief. Uiteraard mag je zelf ook je wensen doorgeven voor producten die ik mee moet nemen. Ik neem goodiebags mee, zorg voor een leuke prijsverloting en neem een cadeau mee voor de gastvrouw. Met de feestdagen voor de deur, denk ik dat je lekker kan shoppen op een Penpal Junkie Party….want ik neem altijd speciale koopjes mee die niet op de website staan.
 
Op zich cross ik heel Nederland door in mijn autotje, dus er is van alles mogelijk in overleg. Voor de snelle beslissers  heb ik een leuke actie. Boek jij vandaag (8-11) of morgen (9-11) een party?? Dan krijg je van mij een pakket t.w.v. 25 euro extra. Leuk toch?? Dus wacht niet te lang, en mail mij vandaag nog op  info (at) pp – junkie . com.

0 reacties:

Een reactie posten

Webshop