Welkom

Hello! My name is Jasmina and I am the owner of the webshop Penpal Junkie ( www.pp-junkie.com ). I love everything thats cute, especially cupcakes!

Ladies only fair in Villa van Alles te Rhoon *verslagje*

Gister stond ik op de ladies only fair in Rhoon. Rond 5 uur was ik al klaar met opbouwen maar was toch niet helemaal tevreden. Ik miste lief om mij te helpen en was niet tevreden met het spandoek. Ik vond hem niet mooi hangen en raakte helemaal in de stress omdat ik alleen was.
 
Gelukkig was iedereen in Villa van a
Alles super aardig, en werd er goed voor me gezocht d.m.v. thee. Ik kon zelf aanschuiven met eten, maar had onderweg al van alles naar binnen gewerkt. Petje af voor de organisatie hoor. Na heel wat geschoven en veranderd te hebben, besloot ik dat het zo wel goed was. De eerste 100 dames kregen een leeg goodiebag tasje bij de ingang en konden zo de goodies bij de stands ophalen. Ik vond dit een prettige wijze, want op deze manier kwam iedereen wel even bij mijn stand kijken. Rond 19 uur had ik het al loeidruk en vroeg ik me af hoe ik het de avond er van af zou brengen. Gelukkig kwam mijn redder in nood, Daphne (een vriendinnetje) mij rond 19.30 uur helpen en kon ik weer ademhalen.
 
Ik heb een super leuke avond gehad, en lekker verkocht. Vooral de lipglossjes waren erg in trek. Maar wat wil je met Sinterklaas voor de deur… Perfect schoencadeautje toch? Er was heel veel diversiteit wat kraampjes betreft, wat super was. Zo was er iemand die tarotkaarten las, iemand met koffie, schoonmaakmiddel, zelfgemaakte goodies, accessoires voor in huis en nog veel meer.
 
We stonden in een gang, wat af en toe wel voor een opstopping zorgde… en heb de hele avond veel ohhh ahhh schattig leuk gehoord. Wat ik ook altijd leuk vind aan events dat twitter of facebook volgers vaak een kijkje komen nemen. Ik heb weer leuke mensen ontmoet..Ondanks dat mij van te voren was verteld dat het erg kleinschalig was en ik dus niet op teveel moest rekenen... heb ik dus een heerlijke avond gehad, veel verkocht.. en was zeer tevreden. Indien Villa van alles weer een ladiesnight organiseert, doe ik wederom mijn best om weer aanwezig te zijn.

0 reacties:

Een reactie posten

Webshop