Welkom

Hello! My name is Jasmina and I am the owner of the webshop Penpal Junkie ( www.pp-junkie.com ). I love everything thats cute, especially cupcakes!

Penpal Junkie Party Alphen a/d Rijn *verslagje*

 
Een tijdje geleden kreeg ik een berichtje via twitter of ik ook een party in Alphen a/d Rijn wilde geven. Tuurlijk wilde ik dat! Dus afgelopen donderdag ging ik er met een propvolle auto naar toe. Doodzenuwachtig, want ik had nog nooit eerder een party gegeven bij iemand die ik niet kende. Maar zodra ik aankwam, voelde ik mij al op mijn gemak. Er stonden al 2 kids bij de deur klaar met de vraag of ze mij moesten helpen met uitladen en zelfs met alles uitpakken en neerzetten kreeg ik hulp.Kelly had allemaal lekkere dingen op tafel gezet, waar ik stiekem ook wel van snoepte...ook al ben ik nog steeds op dieet.
 
De zenuwen verdwenen dus al erg snel.  Gelukkig reageerde iedereen heel erg enthousiast op wat ik meegenomen had, en werd er deze avond heerlijk geshopt. Er was zelfs een meisje, die al haar verjaardagsgeld bij mij uitgaf en met een tas vol dingetjes weer naar huis ging. Benthe, de dochter van Kelly (degene die de party organiseerde) was de hele avond mijn persoonlijke assistente. Ze legde iedereen uit wat wat was… en liet van alles rond gaan. Ook deelde ze goodiebags uit en hielp ze met afrekenen. Aan het einde van de avond trok zij een lootje uit de bak, en maakte ze de winnares van de prijsverloting bekend.
De avond was voor mij dus een appeltje eitje….Ik hoefde bijna niks zelf te doen. Ondanks dat dit meisje nog maar 10 jaar is, haalde ze een hoop zenuwen bij mij weg. Ik kijk dus terug op een zeer geslaagde party. Zondag heb ik weer een party, maar dit keer in Drachten. Wil jij ook komen? Stuur dan even een mailtje op info (at) pp – junkie.com . Of wil je liever zelf een party? Ook dat kan…mail me maar J

0 reacties:

Een reactie posten

Webshop